Forum Kimler Online
Go Back   Ezberim > Her Telden Muhabbet > Paylaşım Muhabbet Eğlence Mizah
Kayıt ol Forumları Okundu Kabul Et


a.q. ne demek?

Her Telden Muhabbet kategorisinde ve Paylaşım Muhabbet Eğlence Mizah forumunda bulunan a.q. ne demek? konusunu görüntülemektesiniz.
Forumların, MSN görüşmelerinin vazgeçilmezi aq yanlış kullanılan harf kombinasyonları Listesinde birinci. Yanlış anlaşılma sonucu "aq"nun itibari sarsılmıştır. Bu konuya açıklık ...





Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler
  #1  
Alt 16-02-2007, 00:40
 
Standart a.q. ne demek?

"Sponsorlu Bağlantılar"

 


Forumların, MSN görüşmelerinin vazgeçilmezi aq yanlış kullanılan harf kombinasyonları Listesinde birinci.

Yanlış anlaşılma sonucu "aq"nun itibari sarsılmıştır. Bu konuya açıklık getirmek için bu iki harfin buluşmasını biraz inceleyelim.

aq ne demek?

aqnun açılımı
"anti-quote" dir. Bir mesajdan alıntı yaptığınızda mesaj kodunda beliren "Quote" kelimesi alıntı anlamına geliyor. Yani anti-quote = alıntı yapılamaz!

aq ne gibi durumlarda kullanılır?

aq, diğer bir üyenin alıntı yapmasını istemediğiniz mesajların genelde sonuna eklenir. Mesela:

Paylaşımların için teşekkürler aq

Açıklaması: O kadar alçak gönüllüyüm ki, mesajımı alıntı yapıp bana mesaj yazarak konuya ilgi gösterdiğim ve yorum yaptığım için teşekkür etmene gerek yok.

Başım ağrıyor aq

Açıklaması: Şimdi kesin sen bunu alıntı yapıp geçmiş olsun diye mesaj atacaksın. Peki sen geçmiş olsun diyince geçmiş mı oluyor?Hayır. Onun için mesajımı alıntı yapmanı istemiyorum (=aq)


Alıntı..







"Sponsorlu Bağlantılar"

 
"Sponsorlu Bağlantılar"



Bu mesaj için ToPRaK kullanıcısına teşekkür eden 2 üyemiz:
çitlenbikk (05-11-2013), slm_tsr (16-02-2007)
  #2  
Alt 16-02-2007, 00:43
 
Standart --->: a.q. ne demek?

benim bildigim a.q farklı ama:))

teşekkürler paylaşım için


  #3  
Alt 16-02-2007, 00:45
 
Standart --->: a.q. ne demek?

Evet msn a.q bu anlamda kullanmıyorlar...
Bilgi için tşk...


  #4  
Alt 20-02-2007, 22:08
 
Standart Cevap : a.q. ne demek?

valla böyLe oLduqunu iLk defa burda senden duyuyorum

qüzeL ßiLqi tşkler


  #5  
Alt 20-02-2007, 22:15
 
Standart Cevap : a.q. ne demek?

bu a.q forumlarda kızıldığında falan küfür niyetiyle yazılıyor genelde banlanmamak için de açık açık yazılamadığından böyle kısa yoldan gidiliyor işte yoksa kimsa "alıntı" amacıyla kullanmıyorlar :)


  #6  
Alt 20-02-2007, 22:24
 
Standart --->: a.q. ne demek?

benımde bildiğim a.q anlamı başka ama buda ii kullanırız aq


  #7  
Alt 20-02-2007, 22:27
 
Standart --->: a.q. ne demek?

Küfür olarak kullanır ama dogrusu arkadaşımızın dedigidir a.q )


  #8  
Alt 20-02-2007, 22:34
 
Standart --->: a.q. ne demek?

ben bunu biliodum:P tekrar hatırlattığın için teşkürler...


  #9  
Alt 20-02-2007, 22:38
 
Standart --->: a.q. ne demek?

a.q :)
bilmediğimiz okadar çok şey varki :dry:
bilgiler için sağol


  #10  
Alt 21-02-2007, 06:54
 
Standart --->: a.q. ne demek?

Valla Bende Küfür Olarak Biliyordum Tesekkürler:)


Cevapla

Hızlı Cevap
Mesajınız:
Kullanıcı isminiz: Giriş yapmak için Buraya tıklayın
Rastgele Soru

Seçenekler


Seçenekler


Benzer Konular
Eko ne demek EKO NE DEMEK Tıp Terimi olarak EKO: Yankı.
Lap ne demek LAP NE DEMEK Tıp Terimi olarak LAP: Lenfadenopati'nin kısaltılmış şeklidir. Lenfadenopati, lenf bezlerinde büyüme anlamına gelir.
Jü (Jus) Ne Demek ? Jü (Jus) Ne Demek ? Pişerken etten veya tavuktan, pişme kabına akarak sertleşen (sük) yemek suyunun sulandırılmasıyla elde edilen sulu, kahverengi sos; et fırında kızartıldıktan sonra etin...
Cor Ne Demek Cor Ne Demek Tıp Terimi olarak Cor Kalp
Nev'i Ne Demek NEV'İ NE DEMEK Emlak terimi olarak. NEV'İ: Türü, cinsi, vasfı. Tapu kütüklerinde bulunan nevi hanesine taşınmazın bir vakıfla ilişkisinin olup olmadığı yazılmaktadır.

 
Forum Stats
Üyeler: 66,556
Konular : 231,812
Mesajlar: 417,385
Şuan Sitemizde: 352

En Son Üye: Melahat Erol

Sosyal Linkler
Twitter Butonları





Google+ Butonu


Sponsorlu Bağlantılar







Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

DMCA.com

Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için TIKLAYINIZ .
In this web site,illegal sharing is forbidden.If you have any problem/complaint about content's copyrights in our page,please click here to contact us.